2012年7月4日星期三

等待高潮 梁琤

壹週刊 第1165期

好男好女


等待高潮 梁琤


2012年07月05日

「打女」梁琤跟「模界」楊崢,經常被混淆。
我問一位九十後的朋友:「知道梁琤是誰嗎?」她說:「楊崢?」她從電視、雜誌上知道楊崢,但就不知梁琤是誰。不知道是正常,皆因她出道的那一年,朋友才剛一歲,而她近年在港的曝光率極少。
就連梁琤自己都說:「從來都冇高潮過。」出道廿一年的她說很想有部代表作,那團火「從來都冇停過!」

梁琤
梁琤自覺幸運,「第一套戲已經係女主角。」但她希望有高潮來臨。

代表作


近年,香港藝人紛紛北上搵人仔,梁琤亦不例外,她更可說是較早的一批,「總之係啱我嘅角色,去到邊度我都做嘅,只不過係咁啱前一段時間,啲角色都係大陸演出多嘅,咁就喺大陸囉。大陸機會多啲就肯定啦,十三億人同八百萬人喎,錢就 OK啦,哈哈。」

錢是搵到,不過她自覺事業高潮、代表作通通欠奉,個人認為,電影《黑貓》是梁琤的代表作,但這是九一年的作品、亦是她第一部電影,出道廿一年,她仍然希望有部代表作,心中那團火,依然存在,「好坦白講,我暫時真係從來未覺得有個好嘅成績出嚟,除咗《黑貓》叫做大家認識嘅作品,仲未有一部俾到大家睇嘅好電影。因為我從來都冇高潮過,所以唔存在低潮呢個問題,哈哈。」

梁琤在○四年無綫劇集《金枝慾孽》中不做打女,飾演弱質纖纖的福雅。
她在○四年無綫劇集《金枝慾孽》中不做打女,飾演弱質纖纖的福雅。

廿三歲的梁琤,一出道便奪得香港電影金像獎的「最佳新人獎」。
廿三歲的梁琤,一出道便奪得香港電影金像獎的「最佳新人獎」。

梁琤九五年因為拍《影子敵人》的爆炸戲被燒傷入院。
九五年因為拍《影子敵人》的爆炸戲被燒傷入院。

梁琤

陰影


梁琤憑《黑貓》奪得九二年香港電影金像獎的「最佳新人獎」,以為從此一帆風順,但跟她簽了六年約的公司出現問題,令她不能夠外出拍戲,頓時令她由天堂掉進地獄,「有失望 㗎!因為啱啱撻起個火,之後又淋熄咗,唔係因為紅唔紅嘅問題,只係想繼續拍好多好戲,有喊 㗎!因為 嗰陣時唔係太多人可以問到意見,屋企同個圈又係另一個世界,我亦都從來唔會將唔好 嘅情緒帶返屋企。」

直至九五年,她因拍攝電影《影子敵人》的一場爆炸戲意外燒傷右手,休養了四個月,爆炸一刻,她以為自己人生跟事業都通通玩完,「嗰刻係好驚,如果我成身着晒火點算? 嗰陣時啲火『蓬』一聲,正常反應係用手 冚住塊面,但我心諗:『如果冚住塊面,個鏡頭因為影唔到我個樣就嘥咗。』我就遞高咗少少手,就係因為咁我先至燒傷隻手。」

出了火場,她一第時間要鏡!「嘩!真係爆炸頭、我眉毛冇咗、眼睫毛冇咗,個嘴成個漢堡包,當時都未知道隻手有事,後尾先至知道,原來隻手成層皮甩 咗。」這次意外,令她留下一生不能磨滅的陰影,除了每次拍攝爆炸場面的時候,她都不停叫人小心點、要噴多點水,「而家一撻 gas爐着火,會驚,有種無形嘅壓力,會驚一撻嗰下,好似成座大廈都會爆,所以到而家我都係用電子爐。」

梁琤一直有練習瑜伽和拉筋,拍起戲來更得心應手。
她一直有練習瑜伽和拉筋,拍起戲來更得心應手。

梁琤甚少傳出緋聞,○二年被拍得與男友揀窗簾。(《忽然 1周》圖片)
梁琤甚少傳出緋聞,○二年被拍得與男友揀窗簾。(《忽然 1周》圖片)

攝灶罅


梁琤是家中的大家姐,對下有三個妹妹及兩個弟弟,小時候父母在大埔開設租單車店鋪,中五畢業後,她在瑞士住過四年學法文,於九○年參加亞洲小姐而入行,今年四十三歲她仍是單身,她尷尬地笑:「呀,好醜呀,哈哈,剩番我未嫁得出,我阿媽 喺屋企已經有條灶罅俾我攝。」

細佬妹都已經結婚,所以她毫無壓力,拍不拍拖、結不結婚都沒有所謂,「我同阿媽講已經當 咗佢係我個女,以後佢嘅日子就由我去照顧佢啦。」

現時沒有拍拖,她笑說原因可能是打女形象深入民心,「唔知啲人係咪覺得我好打得呢?唔敢埋身呀,哈哈。好多時有啲新嘅男性嚟,大家識咗一段時間之後,跟住突然間問一句:『你係咪好打得 㗎?』咁我話:『咁你要唔要試吓吖?』佢話:『啊,唔使啦!』」

撰文:王健美
攝影:李敏軒
化妝: Be Kwok@ L B Make up
髮型: Bux Sheik@Hair Corner
服裝: MODELE de PRUDENCE
場地:都會海逸酒店 Harbour Club

Orignal From: 等待高潮 梁琤

沒有留言:

發佈留言