2012年10月29日星期一

名媛何超雲盛讚《名媛望族》好看

之前成日有人傳,話《名媛望族》係跟住賭王一家做藍本,咦,又似喎,咁啱又係四房人,故事背景又係發生喺香港,男主角劉松仁同賭王一樣,同英國關係好好又受勳,社會地位舉足輕重。就連「舞王」呢個朵都一樣。有冇咁巧合先?

勢估唔到,原來何家三房長女超雲都有追《名媛》,仲喺微博貼咗劉松仁張相,寫住:「名門望族好好看!love the way you(劉松仁)act!」仲tag埋松哥個名。

但松哥冇覆何家千金,唔知係咪唔方便喇,反而回覆黃麗梅姐姐,事關麗梅姐喺微博大讚松哥話:「每晚我坐定定觀看,欲罷不能,人生如戲,提醒自己千萬不能遇到你呢啲男士,又愛又恨!」松哥就回應話:「麗梅,那是因为你未發現這男人的魅力,哈哈哈!」

何家淑女超雲都話鍾意睇《名媛望族》,唔知佢有冇意見俾編劇?
何家淑女超雲都話鍾意睇《名媛望族》,唔知佢有冇意見俾編劇?

二姨太知道老公鍾意跳舞,特登同佢跳色慾黑絲舞,咁現實中……就…

唔知何超雲睇到「阿四」(四房姨太太)咁樣咀老爺,會唔會覺得「硬」眼?

Orignal From: 名媛何超雲盛讚《名媛望族》好看

沒有留言:

發佈留言