2012年10月2日星期二

李詩韻歐遊扮巨星

《星遊記》
李詩韻早前跟朋友組個歐洲豪華自由行,盡情享受自由自在感覺之餘,也一試荷李活明星的玩樂滋味,勁花近六位數字,享受過後,荷包消瘦,詩韻回來即努力工作賺錢,滋潤荷包之餘也籌下次享樂團費。

撰文:汪芷寧

李詩韻與朋友一行八人到西班牙、意大利、法國及蘇格蘭旅遊,但所到之處都是些非熱門旅遊地點,沒中國人到的地方,詩韻全程零化妝,過了個無添加、無拘無束的假期。今次豪華團行程由詩韻朋友策劃,她說:「我哋去咗法國一個荷李活明星、名人都會去嘅度假勝地Saint Tropez,里安納度狄卡比奧、Paris Hilton都去過,有好多法國狗仔隊喺嗰度,我哋就係要試吓大明星嘅度假生活,嘩!食一餐飯都要成千五港元一個人。」

李詩韻在法國享受陽光海灘,無拘無束連擺甫士都大膽過人。
李詩韻在法國享受陽光海灘,無拘無束連擺甫士都大膽過人。

在法國期間,包船出大海過的四日三夜最令詩韻難忘,原來遊船泊岸需半年前預約,他們沒預約惟有用小型駁艇,一行人拿着行李上落駁艇時最為狼狽,詩韻說:「因為要駁艇,補給比較麻煩,我哋連水都要慳住用,一日只可以冲一次凉咋。」

在法國船上過了四日三夜,雖然要適應暈浪,但李詩韻與朋友都能盡興。
在法國船上過了四日三夜,雖然要適應暈浪,但詩韻與朋友都能盡興。

來只愛紅酒的李詩韻,參觀完蘇格蘭酒莊,忍不住買了威士忌珍藏。
本來只愛紅酒的詩韻,參觀完蘇格蘭酒莊,忍不住買了威士忌珍藏。

蘇格蘭的鐵甲武士吸引住詩韻,可惜未有真正艷遇。
蘇格蘭的鐵甲武士吸引住詩韻,可惜未有真正艷遇。

花近十萬旅費


詩韻去蘇格蘭參觀了不少城堡,又去了釀製威士忌嘅酒莊參觀,令原本只愛紅酒的她也懂得欣賞威士忌,忍不住買了些來珍藏:「今次歐遊用咗差唔多六位數字,個人食肥咗,但荷包瘦咗,好在遲啲拍廣告同登台搵番啲,希望可以搵埋下次嘅團費啦!」

去邊度:意大利、西班牙、法國、蘇格蘭
玩幾耐:十三日

Orignal From: 李詩韻歐遊扮巨星

沒有留言:

發佈留言