2012年10月16日星期二

《衝上雲霄II》外景(吳鎮宇、胡杏兒、陳法拉)

【圖輯】杏兒視后大冷 驚死包尾
2012-10-16 18:31:38

吳鎮宇、胡杏兒和陳法拉今日在機場展望台為《衝上雲霄II》外景,大隊將於下月初到英國及法國外景,杏兒和法拉屆時只會出席12月舉行的台慶頒獎禮。

對於視帝、視后大戰,杏兒笑說:「年年都係咁喇,我相信唔會影響大家嘅感情,不過今年冇我份,我唔喺個大戰裡面,但係我希望大家可以投我一票,最緊要唔好包尾!」

《衝上雲霄II》外景(吳鎮宇、胡杏兒、陳法拉)

杏兒今日同鎮宇一齊拍《衝上雲霄》,曬到人都癲,好彩有人代勞擔遮。

《衝上雲霄II》外景(吳鎮宇、胡杏兒、陳法拉)
估唔到cool爆嘅鎮宇,都興玩自拍喎。

《衝上雲霄II》外景(吳鎮宇、胡杏兒、陳法拉)
究竟呢張相應該係話﹕法拉BB有幸拖住男神吳鎮宇隻手,定鎮宇有幸拖住法拉BB隻手呢?

《衝上雲霄II》外景(吳鎮宇、胡杏兒、陳法拉)
究竟鎮宇講咗乜嘢,令法拉BB有個咁搞笑嘅表情?

《衝上雲霄II》外景(吳鎮宇、胡杏兒、陳法拉)
左勾拳右勾拳?

Orignal From: 《衝上雲霄II》外景(吳鎮宇、胡杏兒、陳法拉)

沒有留言:

發佈留言